Vi er:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien
E-mailadresse: [email protected]
Momsnummer: BE0549896463
1. Vores generelle betingelser gælder for ethvert tilbud fra os som Webbutik til dig som Forbruger (enhver naturlig person, der udelukkende for ikke-erhvervsmæssige formål erhverver eller anvender markedsførte produkter eller tjenester).
2. Vi leverer kun over hele verden undtagen følgende områder: Åland, Amerikansk Samoa, Bangladesh, Bonaire, Sint Eustatius og Saba, Brasilien, Det Britiske Territorium i Det Indiske Ocean, De Britiske Jomfruøer, Juleøen, Kokosøerne, Cookøerne, Costa Rica, Falklandsøerne, Filippinerne, Guam, Heard- og McDonaldøerne, Isle Of Man, Israel, Caymanøerne, Libyen, Marokko, Marshalløerne, Mauritius, Mikronesien, Nordkorea, Salomonøerne, Syrien, Thailand, Turks- og Caicosøerne, De Mindre Amerikanske Oversøiske Øer, De Amerikanske Jomfruøer, De Forenede Arabiske Emirater, Vietnam, Sydafrika, Sydgeorgien og De Sydlige Sandwichøer. Hvis du angiver en leveringsadresse i et af disse lande, kan vi nægte din bestilling.
3. For at kunne afgive en ordre, skal du være mindst 18 år gammel. Hvis du ikke er 18 år, beder vi dig om at få ordren afgivet af dine forældre eller værge. Hvis vi opdager, at en ordre er afgivet af en mindreårig, kan vi nægte denne ordre.
4. At afgive en ordre på hjemmesiden betragtes som udtrykkelig accept af vores generelle salgsbetingelser, som altid er tilgængelige via hjemmesiden.
5. Når du bestiller online, giver vi dig desuden sammen med ordrebekræftelsen eller senest ved leveringen en kopi af disse generelle betingelser i et format, du kan gemme eller udskrive. Vi anbefaler dig desuden altid at gøre dette.
6. Hvis der udover disse generelle betingelser også gælder yderligere særlige betingelser, gælder ovenstående også for disse særlige betingelser. Hvis vores generelle betingelser skulle være i strid med disse særlige betingelser, kan du som forbruger altid påberåbe dig den mest fordelagtige tekst til din fordel.
1. Vi angiver udtrykkeligt i vores tilbud, når det sidstnævnte kun er gyldigt i en begrænset periode eller er underlagt særlige betingelser.
2. Vi beskriver altid så komplet og nøjagtigt som muligt, hvad vi sælger til dig, samt forløbet af vores leveringsproces. Beskrivelsen er under alle omstændigheder tilstrækkeligt detaljeret til, at du kan foretage en korrekt vurdering. Hvis vi anvender grafik, er den en sand afspejling af de tilbudte varer og/eller tjenesteydelser. Dog at fejle er menneskeligt, og hvis vi tydeligt tager fejl, er vi ikke forpligtede til at levere til dig.
3. Din bestilling er komplet, og kontrakten mellem os er endelig, når vi bekræfter din bestilling pr. mail, og med hensyn til din betaling foretaget med kredit- eller betalingskort, så snart vi modtager godkendelse fra kortudstederen. Vi accepterer PayPal, Visa, Mastercard, American Express og andre kreditkort. Skulle kortudstederen afvise at godkende din betaling til os, kan vi ikke holdes ansvarlige for eventuelle forsinkelser i leveringen og/eller manglende levering af din bestilling. Bestillinger uden gyldig betaling i kortindehaverens navn accepteres eller behandles ikke.
4. For at købe et produkt tilføjer du det til din indkøbskurv. Derefter indtaster du dine kontaktoplysninger og faktureringsdata. Næste skridt er at vælge din foretrukne leveringsmetode: Standardforsendelse eller Sporet Forsendelse. I det sidste trin føres du til en oversigtsside, du accepterer vores vilkår og betingelser, og du bekræfter din betaling ved at trykke på "Køb nu"-knappen, med teksten “bestil med betaling”. Hvis du har gennemført disse trin, bliver dit køb endeligt.
1. Hvis du køber varer fra os, har du ret til at beslutte, at du ikke ønsker at beholde varerne i 30 dage fra leveringen eller kontraktens indgåelse. Du kan derefter returnere din ordre uden straf og uden at angive nogen grund (omkostningerne hertil betales af dig). Inden for 14 dage efter modtagelsen af din returnerede ordre eller din angivelse af, at du ønsker at frasige dig aftalen, betaler vi dig det fulde købsbeløb tilbage med samme betalingsmiddel, som du anvendte til købet. Udgifter foretaget ved valg af ekstra leveringsmuligheder som Sporet Forsendelse eller Gaveindpakning refunderes ikke.
2. Fortrydelsesretten gælder ikke for personaliserede produkter
3. De direkte omkostninger ved returnering af varerne vil derfor være for din regning. Vi vil angive omkostningerne ved returneringen eller lave et skøn over omkostningerne, hvis det ikke er rimeligt muligt at beregne dem på forhånd. Skulle det være umuligt at returnere varerne med posttjenesten, vil vi afhente varerne hos dig uden at opkræve ekstra omkostninger. Vi kan nægte tilbagebetaling, så længe vi ikke har modtaget de returnerede varer, eller indtil du har vist, at du har returneret varerne, afhængigt af hvilken begivenhed der indtræffer først.
4. Vi forventer, at du håndterer ordren samt emballagen med største omhu i de første 14 dage efter levering. Hvis du ønsker at returnere varerne som beskrevet ovenfor, må du kun udpakke eller bruge dem i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om du ønsker at beholde dem. Returnerede varer må testes, men ikke bruges. Når du returnerer varerne, skal du også returnere alt leveret tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - returnere varerne i deres originale tilstand og emballage samt tage hensyn til vores instrukser som anført nedenfor.
5. Du kan returnere din pakke via post eller kurertjeneste.
6. For hurtigt og korrekt at udøve din fortrydelsesret, både i tilfælde af levering af tjenesteydelser og i tilfælde af levering af varer, kan du sende en e-mail til [email protected] med dit ordrenummer. Vi sender dig en bekræftelse på din fortrydelse pr. e-mail.
1. I den periode, vi nævner i vores tilbud, ændres vores priser ikke, undtagen for prisændringer som følge af ændringer i moms-satser.
2. Vores priser inkluderer alle skatter, moms og alle andre afgifter. Derfor vil du aldrig opleve ubehagelige overraskelser. Vi kan dog beslutte at opkræve dig forsendelsesomkostningerne oven i købsprisen. I så fald meddeler vi dette altid, før du endeligt placerer dit køb. I så fald meddeler vi dette til dig før den endelige bekræftelse af din ordre.
1. Vi accepterer kun forudbetaling via vores hjemmeside ved hjælp af de betalingsmetoder, der er angivet der.
2. For at garantere sikker online betaling og sikkerheden af dine personlige data, vil transaktionsdataene kun blive sendt krypteret med SSL-teknologi. For at foretage betalinger med SSL kræves ingen speciel software. Du genkender en sikker SSL-forbindelse ved "låsen" i statuslinjen nederst på din browser.
1. Vi garanterer, at vores produkter er i overensstemmelse med din bestilling og opfylder de normale forventninger, du måtte have under hensyntagen til produktets specifikationer. Vi garanterer også, at vores varer er i overensstemmelse med enhver lovgivning, der gælder på tidspunktet for din bestilling.
2. Som forbruger har du en lovbestemt 2-års garanti på varer købt fra os, hvis denne vare ikke er i overensstemmelse med den afgivne ordre. I denne periode og inden for de lovmæssige grænser sørger vi gratis for udskiftning eller reparation af varer, der viser en defekt dækket af den lovbestemte garanti.
3. I det omfang det er muligt eller rimeligt, har du et valg mellem erstatning eller reparation. Kun hvis erstatning eller reparation er overdreven eller umulig, eller umulig at levere inden for en rimelig tid, har du ret til en reduktion eller til at kræve opløsning af købskontrakten.
4. I de første seks måneder kan du under alle omstændigheder påberåbe dig garantien. Derefter skal du bevise, at defekterne på varerne ikke skyldes unormal brug.
1. Alle varer og tjenester leveres til den adresse, du har angivet ved bestilling.
2. Når en vare er på lager, leveres den til leveringsadressen inden for den forudbestemte leveringstid. Hvis en vare ikke er på lager i webshoppen, afsendes din ordre, når produktet er tilbage på lager. Vi informerer dig om leveringsperioden i din ordrebekræftelse.
3. Levering afhænger af dit forsendelsesland. For at se de estimerede leveringstider for dit land, klik her. Den endelige levering af dit køb finder sted inden for 30 dage efter afgivelse af ordren.
4. Hvis vi ikke er i stand til at levere til tiden, vil vi altid underrette dig, før leveringsperiodens udløb. Hvis vi ikke gør det, kan du annullere din ordre gratis. I så fald refunderer vi dig inden for 30 dage efter opløsningen af aftalen.
5. Forsendelsen af varer og gavekort sker altid på vores risiko. Så du behøver ikke bekymre dig om varer, der går tabt under transporten. Hvis du dog returnerer varer til os inden for 30 dage efter levering, fordi du foretrækker ikke at beholde dem, vil du være ansvarlig for transporten.
6. Hvis de leverede varer var beskadiget under transport, ikke svarer til de varer, der er nævnt på leveringssedlen, eller ikke svarer til de varer, du bestilte, skal du rapportere dette så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for 3 dage. Derefter skal du sende varerne tilbage inden for 14 kalenderdage efter levering.
7. Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle følgeskader som følge af sen levering eller manglende levering af transportøren udpeget af virksomheden. I sådanne tilfælde forbliver vores ansvar begrænset til værdien af de varer, det er bevist, at kunden ikke har modtaget.
1. Forbrugeren har ret til at opsige en kontrakt på ubestemt tid til enhver tid, under iagttagelse af de aftalte opsigelsesregler og meddelelse på mindst en måned.
2. En kontrakt, der er indgået for en bestemt periode, har en varighed på maksimalt to år.
3. Hvis en salgskontrakt for varer for en bestemt periode angiver, at i tilfælde af forbrugerens manglende handling vil fjernsalgskontrakten blive forlænget, vil kontrakten fortsætte som en kontrakt på ubestemt tid og kræve en opsigelse på mindst en måned.
4. Hvis en kontrakt om levering af tjenesteydelser for en bestemt periode blev indgået mellem virksomheden og forbrugeren og indeholder en klausul om stiltiende fornyelse. Denne klausul vil blive fremhævet med fed skrift og i en ramme adskilt fra teksten, på forsiden af den første side.
4. Denne klausul vil indeholde konsekvenserne af en stiltiende fornyelse, herunder bestemmelsen i det følgende afsnit med hensyn til opsigelse samt den sidste mulige dato for modstand mod den stiltiende fornyelse af forbrugeren og måden at meddele denne modstand på. Forbrugeren kan, efter den stiltiende fornyelse af en tjenesteydelseskontrakt af bestemt varighed, til enhver tid og uden kompensation opsige kontrakten, med behørig overvejelse af en opsigelsesfrist på maksimalt to måneder.
1. I tilfælde af force majeure er vi ikke forpligtede til at opfylde vores forpligtelser. I dette tilfælde kan vi enten suspendere vores forpligtelser i force majeure perioden eller definitivt afvise aftalen.
2. Begivenheder af force majeure er alle omstændigheder uden for vores vilje og kontrol, som gør det helt eller delvist umuligt at respektere vores forpligtelser. Sådanne begivenheder inkluderer blandt andet strejker, brand, afbrydelse af energiforsyninger eller telekommunikationsnetværk eller kommunikationssystemer og/eller den midlertidige nedetid af webshoppen, forsinket levering eller manglende levering fra leverandører eller andre tredjeparter,…
1. Vores hjemmeside, logoer, tekster, fotografier, navne og generelt alle vores kommunikationer er beskyttet af intellektuelle ejendomsrettigheder, der enten tilhører os eller vores leverandører eller andre kravstillere.
2. Det er forbudt at bruge og/eller ændre nogen af de intellektuelle ejendomsrettigheder, som beskrevet i denne klausul. Så du må ikke kopiere eller reproducere eksempelvis tegninger, fotografier, navne, tekster, logoer, farvekombinationer osv. uden vores forudgående skriftlige og udtrykkelige samtykke.
3. Kunden må ikke anvende materialer, der kan krænke rettigheder til privatlivets fred, rettigheder til offentliggørelse, intellektuelle og/eller industrielle ejendomsrettigheder eller lignende rettigheder, på grund af manglende tilladelse fra ejeren af disse rettigheder. MonkeyMonkey bvba accepterer intet ansvar i tilfælde af et krav fra en tredjepart baseret på udtalelsen om, at et etui leveret af MonkeyMonkey krænker en tredjeparts ret.
1. Vi håber, at alle vores kunder altid er 100% tilfredse. Hvis du alligevel skulle have klager over vores tjenester, så tøv ikke med at kontakte os på [email protected]. Vi vil gøre vores yderste for at behandle din klage inden for 7 dage.
2. Alle kontrakter, vi indgår med vores kunder, er uanset deres bopælssted udelukkende reguleret af belgisk lov. Kun de belgiske domstole er kompetente til at afgøre tvister, der opstår ud af eller i forbindelse med disse kontrakter. Hvis international lov som følge heraf gælder loven i et andet land, vil fortolkningen af de nuværende vilkår og betingelser i første omgang blive gjort i overensstemmelse med Bog VI i den belgiske handelskode.
3. Som et alternativt tvistløsningsmål er den føderale service de Médiation des Consommateurs udpeget til at modtage alle krav om udenretslig løsning af forbrugertvister. Tjenesten vil intervenere direkte eller overføre din klage til den relevante tjeneste. Du kan kontakte Service de Médiation des Consommateurs via dette link: https://www.mediationconsommateur.be//en
3. I tilfælde af grænseoverskridende tvist kan du kontakte den europæiske Unions "Online Dispute Resolution" platform via dette link: https://ec.europa.eu/odr
Hør det fra en anden
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
BekræftetExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
BekræftetThis is my second case in 3 years, that’s how much I love it! The design is wonderful, it’s a very durable case, that lasts a long time. I’d highly recommend it
Jindra
BekræftetBrilliant case! I’m very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasn’t got a single scratch on it!
Ellen
BekræftetHar du et spørgsmål? Jeg er tilgængelig fra mandag til lørdag.
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly