Model

Model

FAQ

Har du brug for hjælp?

Bestilling

Jeg er ikke tilfreds! Hvad kan jeg gøre ved det? Vi er meget kede af, at du ikke er tilfreds med vores service. Vi arbejder hårdt på at følge de strengeste juridiske retningslinjer for e-handel. Hvis du har et problem, som ikke kan løses ved hjælp af disse ofte stillede spørgsmål, bedes du kontakte os på [email protected].

Hvordan kan jeg tjekke status på min ordre? Du kan tjekke status på din ordre her.

Jeg har ikke modtaget min ordre! Har I snydt mig? Ja! ... Ej, det er bare for sjovt. Når vi har sendt din ordre, stoler vi på, at de firmaer, vi samarbejder med, gør deres del af arbejdet. Desværre kan det ske, at de mister en pakke eller leverer den til den forkerte adresse. Vi opretholder en ventetid på 25 hverdage efter afsendelse for at sikre, at din ordre ikke bliver forsinket. Når du ikke modtager din ordre inden for denne ventetid, betragter vi din ordre som tabt i transit, og vi vil tilbyde dig en løsning.
Kontakt os venligst, når du ikke modtager din ordre inden for 25 hverdage.

Jeg har lige afgivet en ordre. Hvad skal der ske nu? Først og fremmest: Tak for din bestilling! Her er, hvad der kommer til at ske: Når du har afgivet din ordre, vil du modtage to e-mails, der opdaterer dig om status for din ordre. Den første e-mail bekræfter din ordre. Vi sender normalt ordrer inden for 48 timer. Den anden e-mail bekræfter forsendelsen af din ordre.

Denne e-mail indeholder alle leveringsoplysninger om din specifikke ordre.

Hvis du ikke har modtaget nogen e-mails, skal du sørge for at tjekke mappen Spam/ i den e-mail, du har registreret hos os.

Du kan også til enhver tid tjekke status for din ordre her.

Jeg vil gerne købe mange cases. Kan jeg få mængderabat? Vi tilbyder mængderabat på ordrer fra 10 cases. Du kan se alle oplysninger og rabatter på vores B2B-side.

Mit køb er gået i stykker under garantiperioden. Hvad gør jeg nu? Vi tilbyder 6 måneders garanti på alle vores produkter. Vi bestræber os på at give dig den bedste tilgængelige kvalitet. I tilfælde af at dit køb går i stykker i løbet af denne periode, erstatter vi det købte produkt gratis.

Når dette sker, skal du kontakte os på [email protected]. Send venligst et tydeligt billede af problemet og dit ordrenummer. På den måde kan vi tilbyde dig en løsning så hurtigt som muligt.

Jeg har ombestemt mig. Kan jeg returnere mit køb? Ja, det kan du!

Du kan returnere dine køb inden for 30 dage efter modtagelsen. Der er dog nogle undtagelser:

Produkter, der kan returneres:
Vi tilbyder 30 dages returret på alle cases fra vores kollektion og på alt tilbehør. Det betyder, at du i løbet af de første 30 kalenderdage, efter du har modtaget dit køb, kan ombestemme dig.

Vi accepterer kun returneringer, når de købte varer er ubrugte og ikke viser tegn på slitage.

Bemærk venligst, at kunderne er ansvarlige for alle gebyrer i forbindelse med returnering af varer. Returpakker forbliver kundens ansvar, indtil de er modtaget af CaseCompany. Vi refunderer ordren fuldt ud inden for 7 dage efter modtagelse af de returnerede køb.

Hvis du ønsker at returnere dit køb, bedes du kontakte os på [email protected], eller hvis du er bosiddende i EU: send os den europæiske model fortrydelsesformular.

Returneringer uden forudgående kommunikation med os vil ikke blive accepteret.

Returneringer kan sendes sammen med ordrenummeret til:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien

Produkter, der ikke kan returneres:

Vi accepterer ikke returnering af personligt tilpassede produkter. Hver personlig case eller sleeve er lavet efter bestilling, og det er ikke muligt for os at videresælge dit køb.

Ekstra muligheder tilføjet til din ordre som sporbar forsendelse og gaveindpakning kan ikke refunderes.

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre? Det er desværre ikke muligt. Når din ordre er bekræftet, påbegynder vi straks produktions- og forsendelsesprocessen.
Vi kan ikke ændre nogen detaljer om din ordre efter bekræftelsen. Så sørg for, at du indtaster den rigtige leveringsadresse og bestiller det rigtige produkt til dig.

Jeg vil gerne uploade mine egne billeder. Hvilket billedformat og hvilken opløsning giver det bedste resultat? Vores designværktøj understøtter .jpeg- og .png-formater. Til en telefoncase anbefaler vi en opløsning på 2000×3000 pixels. Til bærbare computersleeves og iPad-cases anbefaler vi en opløsning på 4000×3000 pixels.
Hvis dit billede er sløret eller pixeleret i forhåndsvisningen i designværktøjet, vil det højst sandsynligt også være sløret og pixeleret, når det bliver trykt. Så sørg for at bruge billeder af høj kvalitet.

Jeg vil gerne designe min egen smartphone-case. Hvordan kommer jeg i gang? Vi har specialiseret os i at give dig mulighed for at designe din egen mobil-case.
Følg disse trin. Du kan komme i gang her.

1. Vælg din enhed.
Vi har cases til over 200 enheder. Vælg din her. Vi forsøger at tilbyde så mange enheder som muligt. Hvis vi ikke har en case til din telefon, så giv os besked her.

2. Vælg den type case, du vil designe.
Til smartphones har vi op til 7 forskellige muligheder, hver med deres egne egenskaber, look og udtryk.

3. Begynd at designe!
Du kan uploade dit eget billede fra din computer eller din konto på de sociale medier. Du kan tilføje op til 10 fotos i en collage. Slut af med at tilføje en personlig tekst eller nogle emojis. Det er helt op til dig!

Returnering/garanti

Mit køb er gået i stykker inden for garantiperioden. Hvad gør jeg nu? Vi tilbyder 6 måneders garanti på alle vores produkter. Vi stræber efter at give dig den bedste tilgængelige kvalitet. Hvis dit køb går i stykker i løbet af denne periode, erstatter vi det købte produkt gratis.

Når dette sker, skal du kontakte os på [email protected]. Medsend venligst et tydeligt billede af problemet og dit ordrenummer. På den måde kan vi tilbyde dig en løsning så hurtigt som muligt.

Jeg har ombestemt mig. Kan jeg returnere mit køb? Ja, det kan du!

Du kan returnere dine køb inden for 30 dage efter modtagelsen. Der er dog nogle undtagelser:

Produkter, der kan returneres:
Vi tilbyder 30 dages returret på alle cases fra vores kollektion og på alt tilbehør. Det betyder, at du i løbet af de første 30 kalenderdage, efter du har modtaget dit køb, kan ombestemme dig.

Vi accepterer kun returneringer, når de købte varer er ubrugte og ikke viser tegn på slitage.

Bemærk venligst, at kunderne er ansvarlige for alle gebyrer i forbindelse med returnering af varer. Returpakker forbliver kundens ansvar, indtil de er modtaget af CaseCompany. Vi refunderer ordren fuldt ud inden for 7 dage efter modtagelse af de returnerede køb.

Hvis du ønsker at returnere dit køb, bedes du kontakte os på [email protected], eller hvis du er bosiddende i EU: send os den europæiske model fortrydelsesformular.

Returneringer uden forudgående kommunikation med os vil ikke blive accepteret.

Returneringer kan sendes sammen med ordrenummeret til:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien

Produkter, der ikke kan returneres:

Vi accepterer ikke returnering af personligt tilpassede produkter. Hvert personlig case eller sleeve er lavet på bestilling, og det er ikke muligt for os at videresælge dit køb.

Ekstra muligheder tilføjet til din ordre, som f.eks. sporet forsendelse og gaveindpakning, refunderes ikke.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre? Det er desværre ikke muligt. Når din ordre er bekræftet, starter vi straks produktions- og forsendelsesprocessen.
Vi kan ikke ændre nogen detaljer om din ordre efter bekræftelsen. Så sørg for, at du indtaster den rigtige leveringsadresse og får bestilt det rigtige produkt til dig.

Status på ordren

På statussiden står der, at min ordre er "I bero". Hvad betyder det? Når din ordre er placeret "I bero", er det fordi, der normalt er et problem. Det er muligt, at vi allerede har sendt dig en e-mail for at underrette dig om dette. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte os på [email protected].

Sørg for at tjekke Spam i den e-mail, du har registreret hos os.

Jeg har lige fået en e-mail om, at min ordre er annulleret. Hvordan kan det være? Automatisk annullering af en ordre sker, når der er problemer med betalingen. Hvis det tager for lang tid for en ordre at modtage betaling, efter at den er blevet placeret, annullerer vores system automatisk ordren.

Hvis din ordre blev annulleret mod din vilje, bedes du kontakte os på [email protected].

Hvordan kan jeg tjekke status på min ordre? Du kan tjekke status på din ordre her.

Udfyld den e-mail, du har bestilt med, og dit ordrenummer, så får du de seneste oplysninger om din ordre.

Forsendelse og levering

Jeg har ikke modtaget min ordre! Har I stjålet fra mig? Ja! ... Ej, det er bare for sjovt. Når vi har sendt din ordre, stoler vi på, at de firmaer, vi samarbejder med, gør deres del af arbejdet. Desværre kan det ske, at de mister en pakke eller leverer den til den forkerte adresse. Vi opretholder en ventetid på 25 hverdage efter afsendelse for at sikre, at din ordre ikke bliver forsinket. Når du ikke modtager din ordre inden for denne ventetid, betragter vi din ordre som tabt i transit, og vi vil tilbyde dig en løsning.
Kontakt os venligst, når du ikke modtager din ordre inden for 25 hverdage.

Skal jeg kvittere for min ordre ved levering? UK/EU
Med vores standardforsendelse vil din ordre blive leveret i din postkasse. Du behøver ikke at kvittere for leveringen.

Med vores mulighed for sporet forsendelse skal du kvittere for leveringen. Hvis du vil være sikker på, at du er hjemme, når leveringstjenesten kommer, skal du se dine sporingsoplysninger.

USA/CAN/AUS
Du skal kvittere for levering. Hvis du vil være sikker på, at du er hjemme, når leveringstjenesten kommer, bedes du se dine sporingsoplysninger.

Min sporingskode virker ikke. Hvad gør jeg nu? Nogle gange er det muligt, at din sporingskode ikke aktiveres umiddelbart efter leveringen. Hvis dine sporingsoplysninger ikke er tilgængelige to dage efter, at du har modtaget en bekræftelse, bedes du kontakte os på [email protected].

Jeg vil gerne spore min ordre. Er det muligt? Vi tilbyder sporing af alle ordrer med indstillingen Sporet levering valgt. Du modtager en e-mail med alle sporingsoplysninger, når vi sender din ordre.

Desværre kan vi kun tilbyde sporet levering på ordrer med en leveringsadresse i EU, USA, Canada og Australien.

Vi tilbyder standardlevering til de fleste lande i verden.

Standardleveringen inkluderer ikke en sporingskode.

Min leveringsadresse er uden for EU. Skal jeg betale importafgifter? Nogle lande uden for EU kan kræve importskat, afgifter og relaterede toldgebyrer for importen. Disse omkostninger er ikke dækket af de betalinger, du har foretaget hos os. Disse afgifter, hvis det er relevant, bestemmes og opkræves af toldkontoret i destinationslandet. Kontakt dit lokale toldkontor for yderligere oplysninger om afgifter.

Hvor lang tid tager leveringen? Leveringstiden er ikke garanteret for standardforsendelse. Hvis der er en dato, du gerne vil have overholdt, foreslår vi, at du vælger sporbar forsendelse.

Nedenstående leveringstider er den anslåede tid, der kræves af postvæsenet, og inkluderer ikke behandlingstiden for toldvæsenet i destinationslandet. I nogle tilfælde kan det lokale toldkontor i dit land kræve yderligere dokumenter og tid til at få din pakke toldbehandlet, og dette kan også medføre yderligere forsinkelse af leveringen.

På helligdage og i travle perioder er det muligt, at behandlingen og leveringen af din forsendelse kan blive forsinket. Toldvæsenet og postvæsenet kan have brug for ekstra tid til at arbejde på behandlingen/leveringen i højsæsonen (Black Friday, jul osv.) eller før store festivaler (f.eks. Valentinsdag). Se venligst den lokale myndigheds hjemmeside for detaljer om helligdage i destinationslandet.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Fakturering

Jeg tror, der gik noget galt under betalingen. Hvordan kan jeg være sikker på, at alt er i orden? Når vi modtager betaling, sender vi straks en e-mail til den adresse, du har registreret dig med, hvor vi bekræfter din ordre. Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra os, og du er blevet opkrævet for vores ordre, bedes du kontakte os på [email protected].

Husk at tjekke Spam-mappen i den e-mail, du har registreret hos os, hvis du ikke har modtaget nogen bekræftelsesmails.

Hvordan kan jeg betale for min ordre? Vi accepterer en række forskellige betalingsmuligheder. PayPal, kreditkort og bankoverførsel
Vi behandler og sender ordren efter modtagelse af betaling. Hvis du vælger at betale via bankoverførsel, kan det forsinke behandlingen af din ordre.

Lav din egen case

Jeg vil gerne uploade mine egne billeder. Hvilket billedformat og hvilken opløsning giver det bedste resultat? Vores designværktøj understøtter .jpeg- og .png-formater. Til en telefoncase anbefaler vi en opløsning på 2000×3000 pixels. Til bærbare computersleeves og iPad-tasker anbefaler vi en opløsning på 4000×3000 pixels.
Hvis dit billede er sløret eller pixeleret i forhåndsvisningen i designværktøjet, vil det højst sandsynligt også være sløret og pixeleret, når det bliver trykt. Så sørg for at bruge billeder af høj kvalitet.

Jeg vil gerne designe min egen smartphone-case. Hvordan kommer jeg i gang? Vi har specialiseret os i at give mulighed for at designe din egen mobilcase.
Følg disse trin. Du kan komme i gang her.

1. Vælg din enhed.
Vi har cases til over 200 enheder. Vælg din her. Vi forsøger at tilbyde så mange enheder som muligt. Hvis vi ikke har en case til din telefon, så lad os det vide her.

2. Vælg den type case, du vil designe.
Til smartphones har vi op til 7 forskellige muligheder, hver med deres egne egenskaber, look og udtryk.

3. Begynd at designe!
Du kan uploade dit eget billede fra din computer eller din konto på de sociale medier. Du kan tilføje op til 10 fotos i en collage. Slut af med at tilføje en personlig tekst eller nogle emojis. Det er op til dig!

B2B

Jeg vil købe mange etuier. Kan jeg få en mængderabat? Vi tilbyder mængderabat på ordrer fra 10 etuier. Du kan finde alle oplysninger og rabatter på vores B2B side.

Har du brug for mere information?

CaseCompany er en del af MonkeyMonkey BVBA
Du kan finde os på:
Wiedauwkaai 23F
9000 Ghent
Belgien

VAT-nummer:
BE0549896463

Du kan sende en mail til os på: [email protected].

Kontakt os for at høre mere

Hør det fra en anden

94% anbefaler os, vil du også snart gøre det?

reviews
google review kiyoh review

17.651 Anmeldelser

review star review star review star review star review star
80%
14162
review star review star review star review star review star
10%
1759
review star review star review star review star review star
3%
570
review star review star review star review star review star
2%
436
review star review star review star review star review star
4%
724

100% tilfredshedsgaranti

checkmarkStave- og trykfejl garanti 
checkmark30 dages pengene-tilbage-garanti  garanti
checkmark12 måneders produktgaranti
checkmarkPasser altid garanti 
review star review star review star review star review star 9/10

The packaging was so cute. And the qality of the case it very good I love it

Paulina

Bekræftet
Trollhättan
I går
review star review star review star review star review star 9/10

Great service website easy to use quick delivery and great quality

Donna

Bekræftet
Fleet Spalding
I går
review star review star review star review star review star 10/10

Hi I am very happy with my order thanks you so much great design will definitely be using you again

Leanne

Bekræftet
London
I går
review star review star review star review star review star 10/10

Great. Quick delivery.

Maria

Bekræftet
Hässelby
I går
Hej! Jeg hedder Sofie, og jeg er her for at hjælpe

500.000 tilfredse kunder, vil du også snart være en af dem?

Har du et spørgsmål? Jeg er tilgængelig fra mandag til lørdag.