Jeg er ikke tilfreds! Hvad kan jeg gÞre ved det? Vi er meget kede af, at du ikke er tilfreds med vores service. Vi arbejder hÄrdt pÄ at fÞlge de strengeste juridiske retningslinjer for e-handel. Hvis du har et problem, som ikke kan lÞses ved hjÊlp af disse ofte stillede spÞrgsmÄl, bedes du kontakte os pÄ [email protected].
Hvordan kan jeg tjekke status pÄ min ordre? Du kan tjekke status pÄ din ordre her.
Jeg har ikke modtaget min ordre! Har I snydt mig?
Ja! ... Ej, det er bare for sjovt. NÄr vi har sendt din ordre, stoler vi pÄ, at de firmaer, vi samarbejder med, gÞr deres del af arbejdet. DesvÊrre kan det ske, at de mister en pakke eller leverer den til den forkerte adresse. Vi opretholder en ventetid pÄ 25 hverdage efter afsendelse for at sikre, at din ordre ikke bliver forsinket. NÄr du ikke modtager din ordre inden for denne ventetid, betragter vi din ordre som tabt i transit, og vi vil tilbyde dig en lÞsning.
Kontakt os venligst, nÄr du ikke modtager din ordre inden for 25 hverdage.
Jeg har lige afgivet en ordre. Hvad skal der ske nu? FĂžrst og fremmest: Tak for din bestilling! Her er, hvad der kommer til at ske: NĂ„r du har afgivet din ordre, vil du modtage to e-mails, der opdaterer dig om status for din ordre. Den fĂžrste e-mail bekrĂŠfter din ordre. Vi sender normalt ordrer inden for 48 timer. Den anden e-mail bekrĂŠfter forsendelsen af din ordre.
Denne e-mail indeholder alle leveringsoplysninger om din specifikke ordre.
Hvis du ikke har modtaget nogen e-mails, skal du sĂžrge for at tjekke mappen Spam/ i den e-mail, du har registreret hos os.
Du kan ogsÄ til enhver tid tjekke status for din ordre her.
Jeg vil gerne kÞbe mange cases. Kan jeg fÄ mÊngderabat? Vi tilbyder mÊngderabat pÄ ordrer fra 10 cases. Du kan se alle oplysninger og rabatter pÄ vores B2B-side.
Mit kÞb er gÄet i stykker under garantiperioden. Hvad gÞr jeg nu? Vi tilbyder 6 mÄneders garanti pÄ alle vores produkter. Vi bestrÊber os pÄ at give dig den bedste tilgÊngelige kvalitet. I tilfÊlde af at dit kÞb gÄr i stykker i lÞbet af denne periode, erstatter vi det kÞbte produkt gratis.
NÄr dette sker, skal du kontakte os pÄ [email protected]. Send venligst et tydeligt billede af problemet og dit ordrenummer. PÄ den mÄde kan vi tilbyde dig en lÞsning sÄ hurtigt som muligt.
Jeg har ombestemt mig. Kan jeg returnere mit kĂžb? Ja, det kan du!
Du kan returnere dine kĂžb inden for 30 dage efter modtagelsen. Der er dog nogle undtagelser:
Produkter, der kan returneres:
Vi tilbyder 30 dages returret pÄ alle cases fra vores kollektion og pÄ alt tilbehÞr. Det betyder, at du i lÞbet af de fÞrste 30 kalenderdage, efter du har modtaget dit kÞb, kan ombestemme dig.
Vi accepterer kun returneringer, nÄr de kÞbte varer er ubrugte og ikke viser tegn pÄ slitage.
BemĂŠrk venligst, at kunderne er ansvarlige for alle gebyrer i forbindelse med returnering af varer. Returpakker forbliver kundens ansvar, indtil de er modtaget af CaseCompany. Vi refunderer ordren fuldt ud inden for 7 dage efter modtagelse af de returnerede kĂžb.
Hvis du Þnsker at returnere dit kÞb, bedes du kontakte os pÄ [email protected], eller hvis du er bosiddende i EU: send os den europÊiske model fortrydelsesformular.
Returneringer uden forudgÄende kommunikation med os vil ikke blive accepteret.
Returneringer kan sendes sammen med ordrenummeret til:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien
Produkter, der ikke kan returneres:
Vi accepterer ikke returnering af personligt tilpassede produkter. Hver personlig case eller sleeve er lavet efter bestilling, og det er ikke muligt for os at videresĂŠlge dit kĂžb.
Ekstra muligheder tilfĂžjet til din ordre som sporbar forsendelse og gaveindpakning kan ikke refunderes.
Hvordan kan jeg Êndre eller annullere min ordre? Det er desvÊrre ikke muligt. NÄr din ordre er bekrÊftet, pÄbegynder vi straks produktions- og forsendelsesprocessen.
Vi kan ikke ĂŠndre nogen detaljer om din ordre efter bekrĂŠftelsen. SĂ„ sĂžrg for, at du indtaster den rigtige leveringsadresse og bestiller det rigtige produkt til dig.
Jeg vil gerne uploade mine egne billeder. Hvilket billedformat og hvilken oplĂžsning giver det bedste resultat? Vores designvĂŠrktĂžj understĂžtter .jpeg- og .png-formater. Til en telefoncase anbefaler vi en oplĂžsning pĂ„ 2000Ă3000 pixels. Til bĂŠrbare computersleeves og iPad-cases anbefaler vi en oplĂžsning pĂ„ 4000Ă3000 pixels.
Hvis dit billede er slÞret eller pixeleret i forhÄndsvisningen i designvÊrktÞjet, vil det hÞjst sandsynligt ogsÄ vÊre slÞret og pixeleret, nÄr det bliver trykt. SÄ sÞrg for at bruge billeder af hÞj kvalitet.
Jeg vil gerne designe min egen smartphone-case. Hvordan kommer jeg i gang? Vi har specialiseret os i at give dig mulighed for at designe din egen mobil-case.
FĂžlg disse trin. Du kan komme i gang her.
1. VĂŠlg din enhed.
Vi har cases til over 200 enheder. VÊlg din her. Vi forsÞger at tilbyde sÄ mange enheder som muligt. Hvis vi ikke har en case til din telefon, sÄ giv os besked her.
2. VĂŠlg den type case, du vil designe.
Til smartphones har vi op til 7 forskellige muligheder, hver med deres egne egenskaber, look og udtryk.
3. Begynd at designe!
Du kan uploade dit eget billede fra din computer eller din konto pÄ de sociale medier. Du kan tilfÞje op til 10 fotos i en collage. Slut af med at tilfÞje en personlig tekst eller nogle emojis. Det er helt op til dig!
Mit kÞb er gÄet i stykker inden for garantiperioden. Hvad gÞr jeg nu? Vi tilbyder 6 mÄneders garanti pÄ alle vores produkter. Vi strÊber efter at give dig den bedste tilgÊngelige kvalitet. Hvis dit kÞb gÄr i stykker i lÞbet af denne periode, erstatter vi det kÞbte produkt gratis.
NÄr dette sker, skal du kontakte os pÄ [email protected]. Medsend venligst et tydeligt billede af problemet og dit ordrenummer. PÄ den mÄde kan vi tilbyde dig en lÞsning sÄ hurtigt som muligt.
Jeg har ombestemt mig. Kan jeg returnere mit kĂžb? Ja, det kan du!
Du kan returnere dine kĂžb inden for 30 dage efter modtagelsen. Der er dog nogle undtagelser:
Produkter, der kan returneres:
Vi tilbyder 30 dages returret pÄ alle cases fra vores kollektion og pÄ alt tilbehÞr. Det betyder, at du i lÞbet af de fÞrste 30 kalenderdage, efter du har modtaget dit kÞb, kan ombestemme dig.
Vi accepterer kun returneringer, nÄr de kÞbte varer er ubrugte og ikke viser tegn pÄ slitage.
BemĂŠrk venligst, at kunderne er ansvarlige for alle gebyrer i forbindelse med returnering af varer. Returpakker forbliver kundens ansvar, indtil de er modtaget af CaseCompany. Vi refunderer ordren fuldt ud inden for 7 dage efter modtagelse af de returnerede kĂžb.
Hvis du Þnsker at returnere dit kÞb, bedes du kontakte os pÄ [email protected], eller hvis du er bosiddende i EU: send os den europÊiske model fortrydelsesformular.
Returneringer uden forudgÄende kommunikation med os vil ikke blive accepteret.
Returneringer kan sendes sammen med ordrenummeret til:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien
Produkter, der ikke kan returneres:
Vi accepterer ikke returnering af personligt tilpassede produkter. Hvert personlig case eller sleeve er lavet pÄ bestilling, og det er ikke muligt for os at videresÊlge dit kÞb.
Ekstra muligheder tilfĂžjet til din ordre, som f.eks. sporet forsendelse og gaveindpakning, refunderes ikke.
Kan jeg ĂŠndre eller annullere min ordre? Det er desvĂŠrre ikke muligt. NĂ„r din ordre er bekrĂŠftet, starter vi straks produktions- og forsendelsesprocessen.
Vi kan ikke Êndre nogen detaljer om din ordre efter bekrÊftelsen. SÄ sÞrg for, at du indtaster den rigtige leveringsadresse og fÄr bestilt det rigtige produkt til dig.
PÄ statussiden stÄr der, at min ordre er "I bero". Hvad betyder det? NÄr din ordre er placeret "I bero", er det fordi, der normalt er et problem. Det er muligt, at vi allerede har sendt dig en e-mail for at underrette dig om dette. Hvis dette ikke er tilfÊldet, bedes du kontakte os pÄ [email protected].
SĂžrg for at tjekke Spam i den e-mail, du har registreret hos os.
Jeg har lige fÄet en e-mail om, at min ordre er annulleret. Hvordan kan det vÊre? Automatisk annullering af en ordre sker, nÄr der er problemer med betalingen. Hvis det tager for lang tid for en ordre at modtage betaling, efter at den er blevet placeret, annullerer vores system automatisk ordren.
Hvis din ordre blev annulleret mod din vilje, bedes du kontakte os pÄ [email protected].
Hvordan kan jeg tjekke status pÄ min ordre? Du kan tjekke status pÄ din ordre her.
Udfyld den e-mail, du har bestilt med, og dit ordrenummer, sÄ fÄr du de seneste oplysninger om din ordre.
Jeg har ikke modtaget min ordre! Har I stjÄlet fra mig? Ja! ... Ej, det er bare for sjovt. NÄr vi har sendt din ordre, stoler vi pÄ, at de firmaer, vi samarbejder med, gÞr deres del af arbejdet. DesvÊrre kan det ske, at de mister en pakke eller leverer den til den forkerte adresse. Vi opretholder en ventetid pÄ 25 hverdage efter afsendelse for at sikre, at din ordre ikke bliver forsinket. NÄr du ikke modtager din ordre inden for denne ventetid, betragter vi din ordre som tabt i transit, og vi vil tilbyde dig en lÞsning.
Kontakt os venligst, nÄr du ikke modtager din ordre inden for 25 hverdage.
Skal jeg kvittere for min ordre ved levering? UK/EU
Med vores standardforsendelse vil din ordre blive leveret i din postkasse. Du behĂžver ikke at kvittere for leveringen.
Med vores mulighed for sporet forsendelse skal du kvittere for leveringen. Hvis du vil vÊre sikker pÄ, at du er hjemme, nÄr leveringstjenesten kommer, skal du se dine sporingsoplysninger.
USA/CAN/AUS
Du skal kvittere for levering. Hvis du vil vÊre sikker pÄ, at du er hjemme, nÄr leveringstjenesten kommer, bedes du se dine sporingsoplysninger.
Min sporingskode virker ikke. Hvad gÞr jeg nu? Nogle gange er det muligt, at din sporingskode ikke aktiveres umiddelbart efter leveringen. Hvis dine sporingsoplysninger ikke er tilgÊngelige to dage efter, at du har modtaget en bekrÊftelse, bedes du kontakte os pÄ [email protected].
Jeg vil gerne spore min ordre. Er det muligt? Vi tilbyder sporing af alle ordrer med indstillingen Sporet levering valgt. Du modtager en e-mail med alle sporingsoplysninger, nÄr vi sender din ordre.
DesvÊrre kan vi kun tilbyde sporet levering pÄ ordrer med en leveringsadresse i EU, USA, Canada og Australien.
Vi tilbyder standardlevering til de fleste lande i verden.
Standardleveringen inkluderer ikke en sporingskode.
Min leveringsadresse er uden for EU. Skal jeg betale importafgifter? Nogle lande uden for EU kan krĂŠve importskat, afgifter og relaterede toldgebyrer for importen. Disse omkostninger er ikke dĂŠkket af de betalinger, du har foretaget hos os. Disse afgifter, hvis det er relevant, bestemmes og opkrĂŠves af toldkontoret i destinationslandet. Kontakt dit lokale toldkontor for yderligere oplysninger om afgifter.
Hvor lang tid tager leveringen? Leveringstiden er ikke garanteret for standardforsendelse. Hvis der er en dato, du gerne vil have overholdt, foreslÄr vi, at du vÊlger sporbar forsendelse.
NedenstÄende leveringstider er den anslÄede tid, der krÊves af postvÊsenet, og inkluderer ikke behandlingstiden for toldvÊsenet i destinationslandet. I nogle tilfÊlde kan det lokale toldkontor i dit land krÊve yderligere dokumenter og tid til at fÄ din pakke toldbehandlet, og dette kan ogsÄ medfÞre yderligere forsinkelse af leveringen.
PÄ helligdage og i travle perioder er det muligt, at behandlingen og leveringen af din forsendelse kan blive forsinket. ToldvÊsenet og postvÊsenet kan have brug for ekstra tid til at arbejde pÄ behandlingen/leveringen i hÞjsÊsonen (Black Friday, jul osv.) eller fÞr store festivaler (f.eks. Valentinsdag). Se venligst den lokale myndigheds hjemmeside for detaljer om helligdage i destinationslandet.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Jeg tror, der gik noget galt under betalingen. Hvordan kan jeg vÊre sikker pÄ, at alt er i orden? NÄr vi modtager betaling, sender vi straks en e-mail til den adresse, du har registreret dig med, hvor vi bekrÊfter din ordre. Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra os, og du er blevet opkrÊvet for vores ordre, bedes du kontakte os pÄ [email protected].
Husk at tjekke Spam-mappen i den e-mail, du har registreret hos os, hvis du ikke har modtaget nogen bekrĂŠftelsesmails.
Hvordan kan jeg betale for min ordre? Vi accepterer en rĂŠkke forskellige betalingsmuligheder. PayPal, kreditkort og bankoverfĂžrsel
Vi behandler og sender ordren efter modtagelse af betaling. Hvis du vĂŠlger at betale via bankoverfĂžrsel, kan det forsinke behandlingen af din ordre.
Jeg vil gerne uploade mine egne billeder. Hvilket billedformat og hvilken oplĂžsning giver det bedste resultat? Vores designvĂŠrktĂžj understĂžtter .jpeg- og .png-formater. Til en telefoncase anbefaler vi en oplĂžsning pĂ„ 2000Ă3000 pixels. Til bĂŠrbare computersleeves og iPad-tasker anbefaler vi en oplĂžsning pĂ„ 4000Ă3000 pixels.
Hvis dit billede er slÞret eller pixeleret i forhÄndsvisningen i designvÊrktÞjet, vil det hÞjst sandsynligt ogsÄ vÊre slÞret og pixeleret, nÄr det bliver trykt. SÄ sÞrg for at bruge billeder af hÞj kvalitet.
Jeg vil gerne designe min egen smartphone-case. Hvordan kommer jeg i gang? Vi har specialiseret os i at give mulighed for at designe din egen mobilcase.
FĂžlg disse trin. Du kan komme i gang her.
1. VĂŠlg din enhed.
Vi har cases til over 200 enheder. VÊlg din her. Vi forsÞger at tilbyde sÄ mange enheder som muligt. Hvis vi ikke har en case til din telefon, sÄ lad os det vide her.
2. VĂŠlg den type case, du vil designe.
Til smartphones har vi op til 7 forskellige muligheder, hver med deres egne egenskaber, look og udtryk.
3. Begynd at designe!
Du kan uploade dit eget billede fra din computer eller din konto pÄ de sociale medier. Du kan tilfÞje op til 10 fotos i en collage. Slut af med at tilfÞje en personlig tekst eller nogle emojis. Det er op til dig!
Du kan sende en mail til os pÄ: [email protected].
Kontakt os for at hĂžre mereHĂžr det fra en anden
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
BekrĂŠftetExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
BekrĂŠftetThis is my second case in 3 years, thatâs how much I love it! The design is wonderful, itâs a very durable case, that lasts a long time. Iâd highly recommend it
Jindra
BekrĂŠftetBrilliant case! Iâm very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasnât got a single scratch on it!
Ellen
BekrÊftetHar du et spÞrgsmÄl? Jeg er tilgÊngelig fra mandag til lÞrdag.
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly